Burd Ellen and Young Tamlane
No: 28; variant: 28
- BURD ELLEN sits in her bower windowe,
With a double laddy double, and for the double dow
Twisting the red silk and the blue.
With the double rose and the May-hay
- And whiles she twisted, and whiles she twan,
And whiles the tears fell down amang.
- Till once there by cam Young Tamlane:
‘Come light, oh light, and rock your young son.’
- ‘If you winna rock him, you may let him rair,
For I hae rockit my share and mair.’
- Young Tamlane to the seas he’s gane,
And a’ women’s curse in his company’s gane.